anti-cheat

This commit is contained in:
Zsolt 2025-01-29 03:04:23 +01:00
parent ddc9e192a7
commit e6ae2b7154

View File

@ -73,4 +73,8 @@ bool validate(uint8_t *byte_code, byte_code_element *byte_info)
{"gps", 'G'}, // HW gps <output_X> <output_Y> (gets global coordinates)
{"fwrite", 'W'}, // HW write <channel> <info> (write a number to a fleet-wide channel)
{"fread", 'R'}, // HW read <channel> <output> (read a number to a fleet-wide channel)
{"fread", 'R'}, // HW read <channel> <output> (read a number to a fleet-wide channel)
Anti-cheat (Peer-to-peer-re):
Mérjük a játékerejét a játékosnak külön hostként és kliensként. A kettő aránya ideális esetben 1. Ha kisebb, akkor 1-re felhozzuk. Az hostol, akinek ezután kisebb (vagy valami valószínűségi alapon)